Nově můžete využít dopravu zdarma v ČR při nákupu nad 60 000 Kč bez DPH i u zboží, které je označeno symbolem speciální dopravy Speciální doprava.
Využijte také dopravu zdarma  při nákupu nad 2 500 Kč bez DPH v ČR a nad 5 000 Kč bez DPH na Slovensko pro standardní zásilky.

KAMIR

Jak řešit reklamaci

Registrovaní zákazníci

  • Registrovaní zákazníci mají možnost vyplnit formulář na našich stránkách ve své zákaznické zóně. Tím se k nám do systému reklamace zareistruje a je ji přiděleno reklamační číslo.
  • Před odesláním zboží vytiskněte e-mail, který obdržíte po vyplnění reklamačního formuláře (nebo vyplňte reklamační list, který je ke stažení zde ve formátu Word nebo PDF)
  • Nezapomeňte vyplnit přidělené reklamační číslo, a spolu se zbožím zašlete na naši adresu:

    KAMÍR a Co spol. s r. o.
    Ferd. Pakosty 1148
    395 01 Pacov

  • Na balík napište slovo reklamace a číslo reklamace nebo nalepte vyplněný lístek.
  • Jakmile obdržíme zboží, budeme vás kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím emailu a navrhneme způsob řešení.
  • Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.
  • Lhůta pro vyřízení reklamace začíná následujícím dnem po obdržení zboží.
  • Pokud reklamované zboží neobdržíme do 14 dnů, bude reklamace považována za bezpředmětnou.

Neregistrovaní zákazníci

  • Vyplňte prosím reklamační list, ke stažení zde ve formátu Word nebo PDF, a spolu se zbožím zašlete na naši adresu:

    KAMÍR a Co spol. s r. o.
    Ferd. Pakosty 1148
    395 01 Pacov

  • Na balík napište slovo reklamace nebo nalepte vyplněný lístek.
  • Jakmile obdržíme zboží, budeme vás kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím emailu a navrhneme způsob řešení.
  • Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.
  • Lhůta pro vyřízení reklamace začíná následujícím dnem po obdržení zboží.
  • Pokud reklamované zboží neobdržíme do 14 dnů, bude reklamace považována za bezpředmětnou.

Nejčastější důvody reklamace:

  • nefunkční zboží
  • mechanické poškození při přepravě
  • nekompletní zboží
  • zboží neodpovídající objednávce

Zboží k reklamaci předávejte vždy hygienicky čisté a kompletní včetně příslušenství. Předejde se tak prodloužení doby reklamace.

Doba pro zákonné vyřízení reklamace je 30 dní a začíná běžet následujícím dnem po převzetí zboží od doručovatele.

Pokud při převzetí zboží od dopravce zjistíte, že je obal poškozen, nebo porušen, zboží nepřebírejte a informujte o tomto naší společnost na e-mail reklamace@kamir.cz nebo tel. +420 724 868 840. Pokud se rozhodnete zásilku převzít, učiňte o poškození zápis do předávacího protokolu dopravce a poté nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky.