Nově můžete využít dopravu zdarma v ČR při nákupu nad 60 000 Kč bez DPH i u zboží, které je označeno symbolem speciální dopravy Speciální doprava.
Využijte také dopravu zdarma  při nákupu nad 2 500 Kč bez DPH v ČR a nad 5 000 Kč bez DPH na Slovensko pro standardní zásilky.

KAMIR

Časté dotazy zákazníků

Nákup přes e-shop

  1. Kdy mi bude doručeno objednané zboží?
    Zboží dorazí většinou do 24 hodin od potvrzení odeslání zboží. Zboží, které je skladem předáváme dopravci obvykle do 24 hodin během pracovních dnů.  

  2. Kolik mě bude stát doprava?
    Pokud nepřesáhne internetová objednávka hodnotu 2 500 Kč bez DPH, bude připočítán manipulační poplatek (poštovné) ve výši 135 Kč bez DPH (163,35 Kč s DPH 21 %) za balík s dobírkou, a 90 Kč bez DPH (108,90 Kč s DPH 21%) za každý další balík bez dobírky. Zdarma nebude zasíláno také zboží označené symbolem "Speciální doprava" i když objednávka přesáhne hodnotu 2 500 Kč bez DPH.
    Zboží označené symbolem "Speciální doprava" tj. výrobky příliš objemné nebo těžké, které se musí zasílat na paletách nebo výrobky označené jako nebezpečná látka, nelze zasílat na dobírku dopravní službou PPL a Českou Poštou a je nutné si jej vyzvednout osobně na pobočkách Kamír nebo jej lze po dohodě zaslat jinou přepravní službou.
    Přečtěte si více informací o dopravě zboží z našeho eshopu.

  3. Můžu si objednané zboží vyzvednout osobně na vaší pobočce?
    Ano. Na výběr máte pobočky Pacov, Plzeň, Český Krumlov, Jaroměř, Litomyšl, Třebíč a Olomouc. Sledujte aktuální informace o jednotlivých pobočkách. Při osobním odběru vždy prosím vyčkejte na potvrzovací SMS z pobočky o naskladnění zboží. 

  4. Zasíláte zboží i na Slovensko?
    Ano. Pokud nepřesáhne internetová objednávka hodnotu 5 000 Kč bez DPH (200 EUR), bude připočítán manipulační poplatek (poštovné) podle platného ceníku PPL, který je součástí obchodních podmínek pro dodávky v SR.
    Pokud objednávka obsahuje sortiment, který nelze zaslat balíkem, bude cena dopravy dohodnuta se zákazníkem individuálně a nemusí zde platit hodnota 5 000 Kč pro zasílání bez manipulačního poplatku.

  5. Poskytnete mi na zboží nějakou slevu?
    Ano, pro velký úspěch z minulých let jsme pro zákazníky opět připravili slevový kupón. V průběhu kalendářního roku můžete uplatnit na jednu objednávku slevu 10 % v kterékoli naší kamenné prodejně nebo při nákupu v e-shopu. Více informací o slevě naleznete zde - Sleva 10% na zboží skupiny A

  6. Jak funguje kombinace slev?
    Slevy nelze navzájem sčítat. Využije se vždy jedna sleva, at to ta, která je pro zákazníka výhodnější. Například zákazník uplatňuje slevu 10 % na nákup a v košílu má zboží skupiny "A", které je zároveň zařazeno v Happy day se slevou 15 %. Pro tuto položku bude uplatněna sleva z Happy day, neuplatní se na ni sleva 10 % z objednávky.

  7. Zapomněl jsem uplatnit slevu na první nákup. Můžu ji uplatnit zpětně?
    Bohužel, zpětně uplatnit slevu nelze. Sleva, která nebyla vypsána v objednávce, nelze zpětně zadat.

  8. Jak uplatním slevový poukaz?
    Slevový poukaz uplatníte v prvním kroku nákupu - v košíku. Pod seznamem položek vašeho košíku je pole "Slevový kupón", do kterého zapíšete kód vašeho slevového kuponu.

  9. Co je "příplatek za nadrozměr"?
    Příplatek za nadrozměr je od 1.1.2019 účtován dopravcem PPL při zaslání balíku, kde jedna strana přesahuje 120 cm. Abychom mohli zachovat možnost dopravy zdarma již při nákupu nad 2 500 Kč bez DPH, je připlatek za dopravu účtován samostatně jen u těch balíků, kde se skutečně projeví. Přečtěte si více informací o dopravě zboží z našeho eshopu.

  10. Co jsou Happy Days?
    Happy Days, to jsou slevy na vybrané zboží v našem e-shopu. Sleva na jeden produkt trvá několik dní, někdy jen jeden jediný den a dosahujevýše až 30 %! Na produkty v Happy Days akci vás upozorní bannery na stránkách jednotlivých kategorií. U samotného produktu pak výrazný banner. Produkty v Happy Days můžeme inzerovat i na hlavní straně. K hlídání Happy Days je možné použít Hlídacího psa (jen registrovaní zákazníci).

  11. Jak je seřazeno zboží na eshopu?
    Výchozí řazení zboží je "Doporučujeme". Zboží se při tomto nastavení řadí takto:

    - Nejprve se zobrazí zboží označené jako novinka, pokud je skladem, a to v pořadí dle kategorie na eshopu (v případě, že je v kategorii zařazeno zboží z různých kategorií) a následně podle názvu zboží.
    - Následně se zobrazí zboží které je skladem, a to v pořadí dle kategorie na eshopu (v případě, že je v kategorii zařazeno zboží z různých kategorií) a následně podle názvu zboží.
    - Jako poslední se zobrazí zboží které není skladem, a to v pořadí dle kategorie na eshopu (v případě, že je v kategorii zařazeno zboží z různých kategorií) a následně podle názvu zboží.

    Další možnosti řazení jsou: Od nejnižší ceny, Od nejvyšší ceny, Podle názvu (A-Z) a Podle hodnocení.

Výměna nebo vrácení zboží

  1. Pokud mi zboží, které si objednám, nebude sedět, můžu ho vrátit nebo vyměnit?
    V případě, že vám nesedí velikost nebo vám zboží nevyhovuje z jiného důvodu, můžete jej do čtrnácti dnů od doručení vyměnit nebo vrátit. Zboží musí být zabaleno v odpovídajícím obalu, aby nemohlo být poškozeno při přepravě zpět, nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.). Do zásilky vložte také vyplněný a vytištěný formulář odstoupení od smlouvy do 14 dní který je součástí obchodních podmínek. Do zásilky prosím nezapomeňte přiložit kopii dokladu o koupi.
    Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme vám zboží pojistit. Více informací k výměně nebo vrácení zboží najdete v samostatném článku.

Reklamace

  1. Co vše je potřeba k uplatnění reklamace?
    Reklamační řízení může být zahájeno, jestliže zákazník předloží kompletní reklamované zboží, prokáže nákup reklamovaného zboží dokladem o nákupu (prodejkou, fakturou) a doloží vyplněný reklamační list. Více se dočtete ve článku věnovanému reklamacím

Pozáruční opravy

  1. Provádíte i pozáruční opravy?
    Přijímáme i pozáruční opravy ohradníků, respektive jejich zdrojů. Vše potřebné se dočtete na této stránce.

Ostatní

  1. Mohu jako laik používat chovatelské a zootechnické výrobky?
    Chovatelské a zootechnické výrobky nabízené společností KAMÍR a Co spol. s r. o. vyžadují určitou úroveň znalostí a zkušeností v oboru. Používání těchto výrobků je nutné přizpůsobit druhu, plemeni a kategorii chovaných zvířat, jejich zdravotnímu stavu a podmínkám, kde jsou zvířata držena apod. V případě pochybností o vhodnosti použití výrobku doporučujeme konzultaci s odborníkem, naším odborným poradcem nebo veterinářem.  

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Neváhejte nás kontaktovat.