Vaše soukromí je důležité: K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s tímto sdělením. Ví­ce informací­

Děkuji, beru na vědomí

KAMIR

Časté dotazy

Nákup přes e-shop

  1. Kdy mi bude doručeno objednané zboží?
    Zboží dorazí většinou do 24 hodin od potvrzení odeslání zboží. Zboží, které je skladem předáváme dopravci obvykle do 24 hodin během pracovních dnů.  

  2. Kolik mě bude stát doprava?
    Pokud nepřesáhne internetová objednávka hodnotu 2 500,00 Kč bez DPH, bude připočítán manipulační poplatek (poštovné) ve výši 135,00 Kč bez DPH (163,35 Kč s DPH 21 %) za balík s dobírkou, a 90,00 Kč bez DPH (108,90 Kč s DPH 21%) za každý další balík bez dobírky. Zdarma nebude zasíláno také zboží označené symbolem "Speciální doprava" i když objednávka přesáhne hodnotu 2 500,00 Kč bez DPH.
    Zboží označené symbolem "Speciální doprava" tj.výrobky příliš objemné nebo těžké, které se musí zasílat na paletách nebo výrobky označené jako nebezpečná látka, nelze zasílat na dobírku dopravní službou PPL a Českou Poštou a je nutné si jej vyzvednout osobně na střediscích firmy Kamír nebo jej lze po dohodě zaslat jinou přepravní službou.

  3. Můžu si objednané zboží vyzvednout osobně na vaší pobočce?
    Ano. Na výběr máte Pacov, Plzeň, Český Krumlov, Jaroměř, Litomyšl, Třebíč a Olomouc. Viz kontakty. Při osobním odběru vždy vyčkejte na potvrzovací SMS z pobočky o naskladnění zboží. 

  4. Zasíláte zboží i na Slovensko?
    Ano. Pokud nepřesáhne internetová objednávka hodnotu 5 000,00 Kč bez DPH (200 EUR), bude připočítán manipulační poplatek (poštovné) podle platného ceníku PPL, který je součástí obchodních podmínek pro dodávky v SR.
    Pokud objednávka obsahuje sortiment, který nelze zaslat balíkem, bude cena dopravy dohodnuta se zákazníkem individuálně a nemusí zde platit hodnota 5 000,00 Kč pro zasílání bez manipulačního poplatku.

  5. Poskytnete mi na zboží nějakou slevu?
    Ano, pro velký úspěch z minulých let jsme pro zákazníky opět připravili slevový kupón. Do konce roku 2021 můžete uplatnit na jeden nákup v roce slevu 10% v kterékoli naší kamenné prodejně nebo při nákupu v e-shopu. Více informací o slevě naleznete zde - Sleva 10% na zboží skupiny A

  6. Jak funguje kombinace slev?
    Slevy nelze navzájem sčítat. Využije se vždy jedna sleva, at to ta, která je pro zákazníka výhodnější. Například zákazník uplatňuje slevu 10% na nákup a v košílu má zboží skupiny "A", které je zároveň zařazeno v Happy day se slevou 15%. Pro tuto položku bude uplatněna sleva z Happy day, neuplatní se na ni sleva 10% z objednávky.

  7. Zapomněl jsem uplatnit slevu na první nákup. Můžu ji uplatnit zpětně?
    Bohužel už to nejde. Sleva, která nebyla vypsána v objednávce, nelze zpětně zadat.

  8. Jak uplatním slevový poukaz?
    Slevový poukaz uplatníte v prvním kroku nákupu - v košíku. Pod rekapitulací vašeho nákupu je pole "Slevový kopón", do kterého zapíšete kód vašeho kouponu.

  9. Co je "příplatek za nadrozměr"?
    Příplatek za nadrozměr je od 1.1.2019 účtován dopravcem PPL při zaslání balíku, kde jedna strana přesahuje 120cm. Abychom mohli zachovat možnost dopravy zdarma již při nákupu nad 2 500,- Kč, je připlatek za dopravu účtován samostatně jen u těch balíků, kde se skutečně projeví. 

  10. Co jsou Happy Days?
    Happy Days, to jsou slevy na vybrané zboží v našem e-shopu. Sleva na jeden produkt trvá několik dní, někdy jen jeden jediný den - a pohybuje se až do výše 30 %! Na produkty v Happy Days akci vás upozorní bannery na stránkách jednotlivých kategorií. U samotného produktu pak výrazný banner. Produkty v Happy Days můžeme inzerovat i na hlavní straně. K hlídání Happy Days je možné použít Hlídacího psa (jen registrovaní zákazníci).

Výměna nebo vrácení zboží

  1. Pokud mi zboží, které si objednám, nebude sedět, můžu ho vrátit nebo vyměnit?
    V případě, že vám nesedí velikost nebo vám zboží nevyhovuje z jiného důvodu, můžete jej do čtrnácti dnů od doručení vyměnit nebo vrátit. Zboží musí být zabaleno v odpovídajícím obalu, aby nemohlo být zboží poškozeno při přepravě zpět, nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.). Do balíčku vložte také vyplněný a vytištěný formulář odstoupení od smlouvy do 14 dní který naleznete ke stažení v obchodních podmínkách. Do balíčku dále vložte kopii dokladu o koupi.
    Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme vám zboží pojistit. Další informace naleznete tady.

Reklamace

  1. Co vše je potřeba k uplatnění reklamace?
    Reklamační řízení může být zahájeno, jestliže zákazník předloží kompletní reklamované zboží, prokáže nákup reklamovaného zboží dokladem o nákupu (prodejkou, fakturou) a doloží vyplněný reklamační list. Více se dočtete ve článku věnovanému reklamacím

Pozáruční opravy

Přijímáme i pozáruční opravy ohradníků, respektive jejich zdrojů. Vše potřebné se dočtete na této stránce.