KAMIR

Pozáruční opravy

Jak vyřešit pozáruční opravu?

Stáhněte, vytisněte a vyplňte prosím protokol pro pozáruční servis. Protokol přidejte do zásilky na opravu a odešlete ji na adresu:

KAMÍR a Co spol. s r.o.
SERVIS
Ferd. Pakosty 1148
395 01 Pacov

Tento protokol si můžete stáhnout ve formátu PDF  nebo XLS. Protokol má dvě části. 

Identifikace vlastníka (zadavatele opravy)

Zde uveďte:

  • Svoji adresu.
  • Název firmy a IČO, pokud je to relevantní.
  • Kontaktní údaje (telefon, email), na kterých vás můžeme zastihnout.
  • Způsob doručení zpět (pošta, osobní vyzvednutí, PPL, ...).

Informace pro produktu

Zde uveďte:

  • O jaký produkt se jedná, značku, seriové číslo, pokud je to možné.
  • Co nejpřesnější popis závady.
  • Pokud vyplníte maximální cenu opravy a my jsme schopni za tuto (navýšení max 10%) nebo nižší částu produkt opravit, zahájíme opravu okamžitě.
    Pokud cena opravy přesáhne vámi stanovenou mez, budeme vás kontaktovat na vámi zadaných kontaktech. Pokud cenu opravy nevyplníte, budeme vás kontaktovat vždy.