Vše o nákupu
Způsoby platby Výběr dopravy Orientační ceník dopravy Vrácení zboží Jak postupovat při reklamaci Obchodní podmínky Ochrana osobních údajů Vaše časté dotazy Hodnocení a diskuze 10% slevy na váš nákup Firemní registrace
Na této stránce najdete
- Orientace v eshopu
- Vyhledávání produktů
- Stránka produktu
- Symboly u produktu
- Hlídací pes
- Oblíbené produkty
- Košík a nákup, slevové kupony
Orientace v e-shopu
Na hlavní stránce vidíte rozdělení zboží do hlavních kategorií (např. elektrické ohradníky, chov koní, jezdecké potřeby).
Po kliknutí na kategorii se dostanete do podrobného rozdělení podkategorií (rozdělení vidíte i po najetí myší nad název hlavní kategorie).
V levé části obrazovky se také rozbalilo menu kategorií, podle kterého se vždy snadno zorientujete.
Vyhledávání a prohlížení produktů
Jednotlivé kategorie obsahují související zboží, stejně jako v jakémkoli jiném obchodě. Výrobky si můžete ručně proklikat, nebo použít funkci hledání podle parametrů, díky které si nastavíte například maximální cenu nebo zaškrtnete, že vás zajímá pouze zboží, které je skladem (v našem e-shopu je ho naštěstí většina).
Pokud hledáte nějaký konkrétní produkt, třeba "udidlo sněhulák", stačí použít vyhledávací políčko, které najdete v horní části stránky. Do vyhledávacího políčka je možné zadat i katalogové číslo, pokud jej znáte. Kliknutím na položku se přenesete přímo na vyhledanou položku. A to i v případě sdružených karet. Například katalogové číslo 35360 - můžete vyzkoušet jeho zápis do vyhledávacího pole.
Vyhledávání vám pomůže také v případě, že si nejste tak docela jisti, co vlastně hledáte. Třeba když hledáte něco „na seno“. E-shop vám nabídne kategorie i produkty, které by vás mohly zajímat.
Stránka produktu a nákup
Po kliknutí na konkrétní produkt se vám vybraná karta ukáže v celé kráse. Můžete prohlížet fotografie, přečíst si detailní popis, recenze, diskuzi, můžete si stáhnout přiložené návody či doprovodné materiály.
Líbí se vám? Pak si vyberte požadovanou variantu (například barvu nebo velikost) a množství a klikněte na volbu vložit do košíku.
Pokud není zboží skladem, pak si ho u nás nemůžete ani koupit – stejně jako kamenné obchody neprodáváme vzduch, ale zboží, které máme ve svém skladu.
Zákaznická zóna a služby hlídání slevy a jsou přístupné pouze pro registrované zákazníky. Registraci můžete provést při nákupu nebo kliknutím na odkaz registrace v pravém horním rohu. Registrovaný zákazník se do zákaznické zóny dostanete kliknutím na své jméno v pravém horním rohu stránky. Registrovaný zákazník, který má uzavřenu rámcovou smlouvu, má zobrazeny své ceny podle rabatové skupiny v ní definované.
Symboly u produktů
U produktů můžete potkat různé symboly.
Toto je Novinka
Tento produkt nelze zaslat standardními dopravci (PPL, Česká pošta). Při objednání produktu s tímto symbolem vás budeme telefonicky kontaktovat a domluvíme s vámi nejvýhodnější formu dopravy. Standardně využíváme služeb společnosti TopTrans, ale máme i vlastní možnosti dopravy.
Tento symbol znamená, že někdo z našeho týmu tento produkt má, zná, aktivně jej používá. Pokud jsme k tomu publikovali nějaký článek nebo zkušenosti, kliknutím na tento symbol se k tomuto článku dostanete.
Tento symbol znamená, že produkt má svoji 360° fotografii, kde si jej můžete prohlédnout a získat tak lepší představu.
Hlídací pes
Myslíte si, že bude zboží v nejbližší době ve slevě, a chcete si na ni počkat? Využijte našeho hlídacího psa, který se schovává pod tlačítkem "Hlídat slevu". Jakmile produkt zařadíme do slevy, ihned vám pošle email. Pro využití této funkce musíte být registrovaným uživatelem a musíte být příhlášen.
Oblíbené produkty
Pokud něco objednáváte často (kočkolit, krmení), přidejte si produkt ke svým oblíbeným. Pak je nemusíte hledat, stačí objednat jedním kliknutím ze zákaznické zóny. Tato funkce se skrývá pod tlačítkem "Přidat k oblíbeným". Pro využití této funkce musíte být registrovaným uživatelem a musíte být přihlášen.
Při použití této funkce objednáváte pouze jedním kliknutím v zákaznické zóně.
Košík
V pravém horním rohu stránky najdete ikonu košíku, kde si můžete vždy zkontrolovat zboží a výslednou částku.
Máte nakoupeno? Pak přejděte kliknutím do košíku. Zkontrolujte soupisku objednávaného zboží, jeho počty i cenu. Jestliže chcete uplatnit 10% roční slevu na zboží rabatové skupiny "A" nebo slevový poukaz, učiňte tak na této stránce. Kód slevového poukazu napište do pole "Slevový poukaz".
Informace o Vás
Po kliknutí na tlačítko pokračovat se dostanete na formulář, kde vyplníte své kontaktní a doručovací údaje. Pokud jste u nás registrovaní, systém údaje vyplní sám. Pokud nakupujete bez registrace, budete je muset napsat sami.
Na této kartě je také místo pro uvedení odlišné doručovací adresy nebo doplňující poznámky k vaší objednávce (poznámky pozorně čteme, takže se nebojte, že ji píšete zbytečně).
Doprava a platba
Na další kartě si zvolíte způsob dopravy a platby. Máte na výběr několik možností dopravy, včetně vyzvednutí zboží na jedné z našich poboček. To samé platí o platbách, bereme dobírku, platební karty, internetové bankovnictví nebo bezhotovostní převody. Pokud máte s námi uzavřenu smlouvu o platbách na fakturu se splatností, je možné tuto možnost využívat. V opačném případě je tato možnost pro vás skryta. Z bezhotovostních převodů je možné si vybrat platbu kartou, platbu převodem nebo platbu zálohovou fakturou. V případě, že zboží nejde zaslat balíkem PPL nebo České pošty (z důvodu vyšší váhy nebo nestandardních rozměrů), je odesíláno spciální dopravou. O ceně dopravy vás informujeme telefonicky a odesíláme tzv avízo k platbě.
Odeslání objednávky
Posledním krokem k objednání zboží je stisk tlačítka odeslat objednávku. Většina zboží dorazí do dvou dnů. Pokud objednáváte spíše v dopoledních hodinách, máte velkou šanci, že svou objednávku budete rozbalovat už zítra.
A teď vzhůru do našeho e-shopu pro chovatele!