FAQ - časté otázky zákazníků | KAMÍR a Co spol. s r.o.

KAMIR

Časté dotazy zákazníků

Nákup přes e-shop

  1. Kdy mi bude doručeno objednané zboží?
    Zboží dorazí většinou do 24 hodin od potvrzení odeslání zboží. 

  2. Kolik mě bude stát doprava?
    Pokud nepřesáhne internetová objednávka hodnotu 2 000,00 Kč bez DPH, bude připočítán manipulační poplatek (poštovné) ve výši 125,00 Kč bez DPH (151,25 Kč s DPH 21 % ) za balík s dobírkou a 80,00 Kč bez DPH (96,80 Kč s DPH 21%) za každý další balík bez dobírky. Zdarma nebude zasíláno také zboží označené x) i když objednávka přesáhne hodnotu 2000,00 Kč bez DPH.
    Zboží označené x) tj.výrobky příliš objemné nebo těžké, které se musí zasílat na paletách nebo výrobky označené jako nebezpečná látka, nelze zasílat na dobírku dopravní službou PPL a je nutné si jej vyzvednout osobně na střediscích firmy Kamír nebo jej lze po dohodě zaslat jinou přepravní službou.

  3. Můžu si objednané zboží vyzvednout osobně na vaší pobočce?
    Ano.

  4. Zasíláte zboží i na Slovensko?
    Ano. Pokud nepřesáhne internetová objednávka hodnotu 5 000,00 Kč bez DPH (200 EUR), bude připočítán manipulační poplatek (poštovné) podle platného ceníku PPL, který je součástí obchodních podmínek pro dodávky v SR.
    Pokud objednávka obsahuje sortiment, který nelze zaslat balíkem, bude cena dopravy dohodnuta se zákazníkem individuálně a nemusí zde platit hodnota 5 000,00 Kč pro zasílání bez manipulačního poplatku.

  5. Poskytnete mi na zboží nějakou slevu?
    Ano, pro velký úspěch z minulých let jsme pro zákazníky opět připravili slevový kupón. Do konce roku 2015 můžete uplatnit na jeden nákup v roce slevu 10% v kterékoli naší kamenné prodejně nebo při nákupu v e-shopu. Více o slevě naleznete zde - Sleva 10% na zboží skupiny A.

  6. Zapomněl jsem uplatnit slevu na první nákup. Můžu ji uplatnit zpětně?
    Bohužel už to nejde. Sleva, která nebyla vypsána v objednávce, nelze zpětně zadat.

Výměna nebo vrácení zboží

  1. Pokud mi zboží, které si objednám, nebude sedět, můžu ho vrátit nebo vyměnit?
    V případě, že vám nesedí velikost nebo vám zboží nevyhovuje z jiného důvodu, můžete jej do čtrnácti dnů od doručení vyměnit nebo vrátit. Zboží musí být zabaleno v odpovídajícím obalu, aby nemohlo být zboží poškozeno při přepravě zpět, nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.). Do balíčku vložte také vyplněný a vytištěný formulář odstoupení od smlouvy do 14 dní který naleznete ke stažení v obchodních podmínkách. Do balíčku dále vložte kopii dokladu o koupi.
    Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme vám zboží pojistit. Další informace naleznete tady.

Reklamace

  1. Co vše je potřeba k uplatnění reklamace?
    Reklamační řízení může být zahájeno, jestliže zákazník předloží kompletní reklamované zboží, prokáže nákup reklamovaného zboží dokladem o nákupu (prodejkou, fakturou) a doloží vyplněný reklamační list. Více se dočtete ve článku věnovanému reklamacím

Opravdu dobré důvody, proč nakupovat v našem e-shopu

  • nízké ceny
  • prověřená kvalita zboží
  • přes 4000 položek skladem
  • sleva na jeden nákup ročně
  • možnost dopravy zdarma
  • solidní prodejce s tradicí
  • bezplatné poradenství
  • rychlé dodání zboží

99 % ověřených zákazníků doporučuje obchod Vše pro farmu

Zlatý certifikát Ověřeno zákazníky

Novinky a slevy

Chcete vědět o našich slevových akcích a novinkách v sortimentu jako první? Přihlaste se k odběru novinek e-mailem!

Kamír - web

KAMÍR a Co spol. s r. o.
Ferd. Pakosty 1148
395 01 Pacov

IČ: 15770265
DIČ: CZ15770265

Společnost KAMÍR a Co spol. s r. o. je zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích oddíl C, vložka 1058

© 2017 KAMÍR a Co spol. s r.o., developed by UNIPEX CZ s.r.o.

Uživatel

Kontakt

Košík 0