Sponzorské balíčky pro jezdecké kluby 2022

Ing. Tereza Bašta Kamírová | 28.3.2022
Sponzorské balíčky jsou určeny pro jezdecké akce pořádané jezdeckými kluby. V od roku 2018 jsme podpořili již více než 400 jezdeckých závodů a akcí.

Balíčky od nás dostane pořadatel jezdeckých závodů vždy na jednu konkrétní akci, ať jde o závody národní či hobby. Balíček Hobby je určen pro malé a hobby závody, neoficiální soutěže nebo tábory. Balíček Official je určen pouze pro jezdecké oddíly, které jsou registrované a mají vlastní IČ, pořádané pod ČJF, WRC nebo jiným oficiálním klubem pro jezdecké disciplíny. Je nutné, v obou případech, aby jezdecký klub měl vlastní registraci na našem eshopu s chovatelskými a zemědělskými potřebami a na tento účet musí být balíček objednán. Časté dotazy a odpovědi najdete níže v článku. Jiná forma sponzoringu než formou závodních balíčků není v tomto roce možná.

 Jaké jsou vaše povinnosti, abyste získali závodní balíčky?

O balíček můžete zažádat maximálně 30 dní před závodem, pokud se v našem eshopu zaregistrujete jako jezdecký klub a uvedete konkrétní závod, při kterém jej hodláte použít. Podrobný postup uvádíme níže.

Vaše povinnosti jako pořadatele budou následující:

  1. Na nástěnku závodu viditelně umístit plakát s logem Kamír a Co. spol. s r.o. a samozřejmě rozdat umístěným závodníkům dodané kokardy a odměny.
  2. Umístění příspěvku o akci, včetně fotografií z dekorování na Facebookovou stránku nebo Instagram jezdeckého klubu s hashtagem #kamirdrzipalce. - Tento příspěvek zažlete ve formě screenshotu společně s ostatními fortografiemi e-mailem. 
  3. Na webové stránky nebo Facebook vašeho jezdeckého klubu umístit funkční odkaz na náš e-shop. Preferujeme, když odkážete na stránku Jezdecké potřeby nebo Potřeby pro koně a chov koní. (Odkaz může být umístěn do příspěvku na soc. sítích viz. bod č. 2)
  4. Do týdne po závodě nám na email zavody@kamir.cz zaslat krátký fotografie, na kterých by mělo být vidět, jak bylo při závodě prezentováno logo naší společnosti, že závodníci obdrželi naše odměny a byli dekorováni kokardami v nezměněném stavu, tedy s logy naší firmy; a odkaz na vaše webové stránky nebo facebookový profil. Fotografie je nutné zaslat jako emailovou přílohu, nikoliv jako odkaz na úložiště nebo stránky.

Pokud JK nemá webové stránky nebo profil na soc. sítích, nebude mu balíček poskytnut!

V případě zrušení závodů nás kontaktujte na emailu zavody@kamir.cz, abychom spolu mohli domluvit vrácení či odložení termínu použití závodního balíčku. 

Jak si požádat o závodní balíček? 

1. Vstupte do našeho eshopu. Pokud není váš oddíl registrovaný v našem eshopu, je potřeba jej zaregistrovat. Pod registračním formulářem zaškrtněte políčko „Jsme jezdecký klub a máme zájem o závodní balíčky pro námi pořádané jezdecké závody.“

Pokud už registrovaní zákazníci jste, políčko zaškrtněte ve správě svého uživatelského účtu v Zákaznické zóně.

2. Pokud jste se správně zaregistrovali, v nabídce eshopu se pro vás v oddělení Potřeby pro jezdce zviditelní nová kategorie nazvaná Závodní balíčky.

3. Závodní balíček si můžete objednat na konkrétní závod, registrovaný ČJF. Vyhledejte svůj závod – pro rychlejší hledání můžete použít vyhledávání podle parametrů. Pokud jste svůj závod nenašli, můžete ho zadat ručně.  Pod seznamem závodů naleznete odkaz na formulář pro zadání nového závodu. 

4. Balíček Hobby je určen pro malé a hobby závody. Balíček Official je určen pro jezdecké oddíly, které jsou registrované a mají vlastní IČ. Je nutné, aby jezdecký klub měl vlastní registraci na našem eshopu a na tento účet musí být balíček objednán. Vyberte si nejvhodnější závodní balíček a vložte ho do košíku. Můžete si přikoupit i další zvýhodněné zboží, to není na konkrétní závody jinak vázané. Dál to už funguje stejně jako když běžně nakupujete v našem eshopu. Po dokončení nákupu kliknete na košík a dokončíte objednávku. 

Jeden klub si může objednat pouze jeden balíček na jeden závod – možnost výběru dalšího balíčku je podmíněné uzavřením závodu a splněním našich podmínek.

Balíček vám pošleme co nejdříve. K závodnímu balíčku se budeme chovat jako jakémukoli jinému zboží, takže expedujeme rychle. Teď bude řada na vás – balíček na závodě využít a jeho využití zdokumentovat, umístit odkaz na vaše webové stránky a poslat nám krátké emailové shrnutí spolu s fotografiemi ze závodu. Jezdecké kluby, které nedodrží naše podmínky nedostanou v budoucnu další možnost balíčky obdržet.

Pokud bude všechno v pořádku, budete si moci objednat další závodní balíček na další závody.

Veškeré dotazy a reporty, fotografie a odkazy zasílejte na: zavody@kamir.cz

Časté dotazy a odpovědi

1. Můžu na naoficiální závody využít balíček Official? 

Ne, balíček Official je určen pouze pro oficální závody, není možné jej na hobby závody objednávat. 

2. Můžu objednat balíček pro využití na dětském táboře s koňmi? 

Ano, Hobby balíček lze objednat pro dětské tábory, je ale následně potřeba splnit podmínky stejně jako v případě závodů. 

3. Pokud nepošlu správně fotografie a odkaz na web, můžu si objednat další balíček na další závody?

Ne, pokud váš klub podmínky nesplní nebude mu další objednávání balíčků povoleno. 

4. Závody jsme museli rušit, musím balíček vrátit?

Pokud jsou závody kompletně zrušené, je potřeba balíček vrátit zpět. Pokud jsou závody přesunuté, je možné jej využít na nový termín po domluvě, pro změnu termínu pište na zavody@kamir.cz

5. Můžu si balíček objedat, když nemáme web klubu nebo Facebookové stránky a nemohu umístit odkaz?

Ne, pokud není možné umístit odkaz na náš web, není možné si pro klub balíček objednat. 

6. Nenašli jsme závod v kalendáři na webu, můžu si balíček objednat i tak?

Ano, výše v návodu najdete jednoduchý postup, jak vlastní závod přidat v případě, že není v našem kalendářním seznamu na e-shopu.

7. Mohu si objednat dva balíčky na jeden závod?

Ne, balíček pro daný klub je možné objednat jen jeden, další balíček je možné objednat až po splnění výše zmíněných podmínek. 

8. Do kdy musím splnit podmínky?

Podmínky je nutné splnit do 30 dnů od pořádání akce. 

9. Kdy nejdříve si mohu balíček objednat?

Baíček je možné si objednat maximálně 30 dní před konáním akce.

10. Můžu v balíčku dostat více kokard než je uvedeno v popisu balíčku?

Ne, počty položek v balíčku nelze měnit, kokardy je ale možné si jednoduše doobjednat k balíčku klasicky na našem e-shopu. 

11. Můžu vyměnit středy kokard s logem Kamír za své?

Ne, pokud budou středy kokard porušeny nebo znehodnoceny, tak bude postup pořadatele vyhodnocen stejně, jako kdyby nesplnil podmínky a další balíček nebude danému JK poskytnut.